تصویر ثابت

تصویر ثابت

کلیپ مستند فیلم

پیشنهاد ویژه

ویژه نامه هولوکاست ایرانی (آیا واقعه کشتار 75,800 نفر از ایرانیان واقعیت دارد ؟) - بخش هشتم

  • ۴۳۹

 پخش کارتون صهیونیستی استر و موردخای از شبکه تهران در سالروز قیام تاریخی پانزده خرداد - برگرفته شده از سایت www.iransima.ir در تاریخ 15/3/1390

 دانلود کارتون + دانلود نمایید

آیا واقعه کشتار 75,800 نفر از ایرانیان واقعیت دارد ؟

منبع :  برتر بین

                                   بخش هشتم: فیلم , عکس ,  بیان مطلب
 

استر خانم اینبار در رسانه ملی برای کودکان!!!
دانلود کارتون استر
- و هولوکاستها ادامه دارند ...
 
 
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم


[تصویر: CgeR.jpg]

از صد درصد تولیداتی که در جهان برای کودک و نوجوان انجام می شود ، 80 درصد انیمیشن و 20 درصد فیلم است که بیش از نیمی از این تولیدات محصول شرکت دیزنی و با مضامینی اسلام هراسانه و ایران ستیزانه می باشند .

- انیمیشن "استر " که قسمت چهاردهم از سری انیمیشن 46 قسمتی "داستان سبزیجات " است ، در آمریکا و با تم مسیحی- یهودی برای کودکان تولید شده است .

- صراحت داستان انیمیشن استر ، نام کاراکترها ، روند داستان ، ترانه ای که بر اساس ملودی سرود ملی اسرائیل در جای جای انیمیشن از زبان استر خوانده می شود و بسیاری از دیگر نشانه ها ، تنها یک تصور را به ذهن ها متبادر می کند : مکانیزم انتخاب برنامه های خارجی در رسانه ملی به اندازه ای ناتوان و ناکارآمد است که گروهی می توانند چنین اثر تماماً صهیونیستی را در برابر دید مخاطبان کودک ایرانی قرار دهند.

- دراین انیمیشن به وضوح مشاهده می شود که اسطوره ی داستان (استر) در کاخ خود در لیوانی با نقوشی از خط میخی نوشابه می خورد و خانم استر روی فرشی با نقوش ایرانی راه می رود ؛ دیگر شکی نمی ماند که اینجا ایران و این شخصیت ابله سبزه که روی گونه اش زگیل دارد خشایار شاه است .


- البته باید توجه داشت که این اولین باری نبوده که رسانه ی ملی به پخش برنامه ها و انیمیشن های اسرائیلی و یا آمریکایی پرداخته زیرا پیش از این نیز به وفور شاهد به نمایش درآمدن تولیدات شرکت وال دیزنی بوده ایم ، نکته این جاست که از صد درصد تولیداتی که در جهان برای کودک و نوجوان انجام می شود ، 80 درصد انیمیشن و 20 درصد فیلم است که بیش از نیمی از این تولیدات محصول شرکت دیزنی و با مضامینی اسلام هراسانه و ایران ستیزانه می باشند .



15 خرداد، داستان کشته شدن یک دهم جمعیت ایران توسط مردخای و استرکه در روز 13 فروردین (13 به در) صورت گرفت به روایت یهودی و تحت عنوان داستان سبزیجات از شبکه تهران پخش شد و وزیر خردمند ایران، هامان به عنوان شخصی نالایق و آزمند معرفی شد و استر و مردخای مانند قدیسانی نمایش داده شدند.

هاسبارا (Hasbara) یا همان 'دیپلماسی عمومی اسرائیل' به معنی تلاش‌های تبلیغاتی برای بهبود وجهه اسرائیل، توجیه اقداماتش و دفاع از آن در افکار عمومی جهان است.

همه ما در ارتباط با آنچه که در دوران خشایارشاه گذشت اطلاعاتی داریم و میدانیم که استر و مردخای با دسیسه ای توانستند هامان وزیر سلحشور ایرانی را با دستور خشایارشاه بهمراه 75000 ایرانی قتل عام کنند.

شاید در دوران هخامنشیان آنچرا که ما با عنوان عرفان سیاه و تلمود و آموزه هایش امروز میشناسیم با این شکل و شمایل و تفکیک و اسامی بطور مشخص نمیشناختند ولی بخاطر مراوده با کاهنان و نوکران شیطان با این قوم آشنائی پیدا کرده و برائت میکردند.

هامان دیر به ماهیت مردخای و استر پی برد و آن زمانی بود که خشایار تحت تاثیر اوراد عرفان کثیف اختیار از دست داده بود چراکه شراب و هیچ نوع مخدر دیگری نمیتوانست خشایار را مجاب به چنین تصمیم گیری ای بکند.

[تصویر: 385274.jpg]

در تلمود هم نوشته شده که بعد از این تصمیم گیری 75000 ایرانی ای که با این عرفان کثیف مقابله میکردند کشته شدند.

در عید پوریم به مناسبت این پیروزی روز 13 فروردین جشن گرفته میشود و به هامان توهین میکنند.

هاسبارا دست به تحریف تاریخ زد و کشته شدگانی را همچون هولوکاست جعلی هیتلری برای یهودیان تراشید.

یعنی کشته شدگان ایرانی را که در اثر جنایت کاهن مردخای و استر کشته شده بودند مطرح نمیکنند در عوض کشته شدگانی جعلی را با عنوانی هولوکاست مانند اینچنین به تصویر میکشند.

هاسبارا در یک فیلم با عنوان یک شب با پادشاه استر را مانع حمله به روم آن زمان و از بین بردن روم معرفی میکند.

با این کار میخواهد بگوید که اروپای امروز مدیون استر و مردخای و کشته شدگان هولوکاست جهلیشان هستند.

این مطلب برای مسیحیان قابل قبول است آنها در آموزه های کلیساهای خانگی و کلیساهای جعلی با مفاهیم عرفان کثیف بارها این مطلب را شنیده اند که قوم بنی اسرائی قوم برگزیده خدا هستند و آنها باید به این قوم خدمت کنند ونهایتا با ظهور مسیح آنها یک سرزمین جدید خواهند ساخت.

اما قلب ما زمانی بیشتر از همه این­ها به درد می­آید که کارتونی این حادثه تاریخی را از روایت هاسبارا و دوبله فارسی و از شبکه تهران در سالگرد کشتار 15 خرداد پخش می­کند. در ابتدای این کارتون ملکه به پیشنهاد وزیرش هیمن(هامان) به خاطر یک دلیل مسخره (اختلاف بر سر غذا) و نه به خاطر عفاف زن (در تاریخ آمده وشتی، ملکه ایرانی خشایارشا به خاطر حیایی که داشته و مقاومت در مقابل امر شاه که از او خواسته بود با ظاهری عریان در میهمانی شرکت کند کشته شد) از قصر اخراج شد و چندی بعد شاه که در یک نمایش استر را دید او را به عنوان همسر برگزید و استر علی رغم میل باطنی و با اصرار پسر عمویش مرتیکای(مردخای) به ازدواج شاه درآمد. هیمن که از نفوذ مرتیکای و استر می­ترسید پیش پادشاه از آن­ها بدگویی کرد و حکم قتل خاندان آن­ها را از شاه گرفت ولی استر مانع از این کار شد و ...

[تصویر: Veggie-Tales-Heroes-Of-The-Bible---Lions.jpg]
کارتونی که از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد تا همه از ایرانی کشی لذت ببرند همان طور که در تصویر می­بینید دختر سمت راست استر، پادشاه، خشایارشاه و افسر سمت چپ مردخای و فردی که با ظاهری زننده و موزی در بالای پل به نمایش درآمده هامان وزیر خردمند ایرانی است. هنگامی که هاسبارا این فیلم ها را می سازد حتی رویای این که روزی با دوبله فارسی و در تلویزیون ایران به پخش درآید را هم در سر نمی پروراند، اما غافل از اینکه ...

تلویزیون ما اگر برای مقابله با این جریان کاری نمی­کند لااقل آن را ترویج نکند.

ما نه تنها با تحریف تاریخ با تحریف ادیان و تبلیغ عمیق اینها طرف هستیم لذا میطلبد که نقدها و مقالات ما به همان اندازه منطقی برحق و صحیح باشد.

---------------------------


             و هولوکاستها ادامه دارند ...


- هرسال تعداد زیادی از کودکان در عراق و افغانستان به جهت استفاده آمریکا از سلاحهایی با اورانیوم ضعیف‌شده در این کشورها، به شکل ناقص به دنیا می آیند. این کودکان که اغلب با شکل و شمایل هولناک متولد می شوند به «کودکان هیولایی» معروف شده اند. کودکانی که مادران آنها نیز هنگام تولد با وحشت به آنها می نگرند.
این کودکان البته تنها در عراق و افغانستان به دنیا نمی آیند. ژاپن، ویتنام، لائوس و . . . هم به‌جهت استفاده آمریکا از این سلاحها قربانی این اتفاق تلخ و سیاه هستند...

- یک میلیون کودک قربانی جنگ آمریکا در عراق
 
در نتیجه استفاده از این سلاح‌های تحریم‌شده بین المللی و بنابر آنچه روزنامه انگلیسی ایندیپندنت یادآوری می‌ کند، قربانیان این سلاح‌ها نیم میلیون کودک عراقی مبتلا به سرطان بودند، همان‌گونه که حدود یک میلیون کودک عراقی نیز به دلیل ابتلا به بیماری‌های ناشی از تشعشعات جان خود را از دست دادند و میزان تولد کودکان عقب‌مانده و مبتلا به نواقص مادرزادی به شکل چشم‌گیری کاهش یافت و انتظار می‌رود این عقب‌ماندگی‌ها و نقص‌ها به شکلی عیان‌تر و فراگیر و بیشتر در نسل‌های بعدی عراقی‌ها رؤیت شود.
 
 
تنها یک سوم موارد ثبت می‌شوند
 

این درحالی است که یکی از پزشکان متخصص بیمارستان فلوجه تاکید کرد: این آمار و ارقام تنها بیانگر یک سوم حقایق هستند و بسیاری از موارد ثبت نمی‌شوند یا این که در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های خصوصی به دنیا می‌آیند و خانواده‌ها پس از اطلاع از به دنیا آمدن چنین کودکانی و مرگ آنها سریع و به دور از انظار دیگران آنها به خاک می‌سپارند.

به همین دلیل تنها سوالی که بی‌پاسخ برجای می‌ماند این است که چه کسی یا نهاد و ارگانی حق این کودکان بی‌گناه و مادران آنها را خواهد گرفت. عجیب است که عده‌ای با محرز شدن این همه جنایت، باز هم آمریکا را مهد حقوق بشر و دموکراسی میدانند و سراسیمه اسیر رسانه های غربی هستند!!!

-----------------------------------------

منبع : برتربین

منابع : بیداری اندیشه , برتربین و ....

این صفحه را با دوستانتان به اشتراک بگذارید ( برای به اشتراک گذاری در سایتهای اجتماعی به قسمت بالای صفحه, سمت راست مراجعه نمایید )

---------------------------------------------------------------

 

 

ویژه نامه هولوکاست ایرانی (آیا واقعه کشتار 75,800 نفر از ایرانیان واقعیت دارد ؟) - بخش اول

ویژه نامه هولوکاست ایرانی (آیا واقعه کشتار 75,800 نفر از ایرانیان واقعیت دارد ؟) - بخش دوم

ویژه نامه هولوکاست ایرانی (آیا واقعه کشتار 75,800 نفر از ایرانیان واقعیت دارد ؟) - بخش سوم

ویژه نامه هولوکاست ایرانی (آیا واقعه کشتار 75,800 نفر از ایرانیان واقعیت دارد ؟) - بخش چهارم

ویژه نامه هولوکاست ایرانی (آیا واقعه کشتار 75,800 نفر از ایرانیان واقعیت دارد ؟) - بخش پنجم

ویژه نامه هولوکاست ایرانی (آیا واقعه کشتار 75,800 نفر از ایرانیان واقعیت دارد ؟) - بخش ششم

ویژه نامه هولوکاست ایرانی (آیا واقعه کشتار 75,800 نفر از ایرانیان واقعیت دارد ؟) - بخش هفتم

ویژه نامه هولوکاست ایرانی (آیا واقعه کشتار 75,800 نفر از ایرانیان واقعیت دارد ؟) - بخش هشتم

ویژه نامه هولوکاست ایرانی ( آیا واقعه کشتار 75,800 نفر از ایرانیان واقعیت دارد ؟ ) - بخش نهم
 
 
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

غرب بدون روتوش

انتخابات

موضوع سوم

موضوع چهارم