تصویر ثابت

تصویر ثابت

کلیپ مستند فیلم

پیشنهاد ویژه

عاملین شهادت ناصر عبداللهی را بشناسید

  • ۱۸۶۶
عاملین شهادت ناصر عبداللهی را بشناسید

فیلم دیگری از اثبات شهادت هنرمند با ایمان ، مهربان و دوست داشتنی ایران زمین ( ناصر عبداللهی ) را برای شما به نمایش گذاشته ام تا سندی باشد برای شایعه سازان متحجر و منزوی و دشمنان اسلام ، پیامبر و آل علی ( ع ) . آنها که منفعتشان در اختلاف اهل تشیع و اهل تسنن است اما همواره به در بسته میخورند و در توهمات خویش دست و پا میزنند

ناصر عبداللهی در ۱۰ دی‌ماه ۱۳۴۹ در خانواده‌ای هشت‌نفره در شهر بندرعباس به دنیا آمد، پدر وی عبدالرحمن عبداللهی کارگر و مادرش مهر نگار بندری نیایی خانه‌دار بود. او چهار برادر و یک خواهر دارد. وی دارای چهار فرزند به نام های نوید عبداللهی، نازنین عبداللهی، نامی عبداللهی و نینا عبداللهی است.

ازدواج اول ناصر عبداللهی

وی در ۱۸ سالگی با دختری بنام فهیمه غفوری آشنا می‌شود و بعد از مدتی با وی ازدواج می‌کند که حاصل آن سه فرزند به نام‌های نوید، نازنین و نامی است. نوید اولین فرزند این زوج در سال ۶۸ به دنیا می‌آید و اردیبهشت سال ۷۱ خدا نازنین را به ناصر و فهیمه داد و دی‌ماه ۷۳ هم «نامی» به دنیا آمد.

این زوج به خاطر مشکلات در سال ۸۲ تصمیم گرفتند که از یکدیگر جدا شوند.

 

ازدواج دوم

 ناصر عبداللهی در سال ۸۲ به خواستگاری همسر دومش یعنی فاطمه فهیمی رفت. خواننده جوان که دیگر جزو محبوب‌ترین خواننده‌های ایران شده بود به خاطر دوستی‌ای که با پدر همسر دومش داشت خانواده فهیمی را به‌خوبی می‌شناخت و همین شناخت باعث شد او فاطمه را برای زندگی مشترکش انتخاب کند و پس از مدتی این زوج صاحب دختری شدند و نام آن را نینا گذاشتند.

شروع فعالیت هنری

ناصر عبداللهی از ۱۳ سالگی به موسیقی علاقه‌ داشت و فعالیت‌های هنری خود را از سال‌های نوجوانی در صداوسیما و حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی استان هرمزگان آغاز کرد؛ و در سال ۱۳۷۴ به‌صورت حرفه‌ای وارد عرصه‌ی موسیقی شد. در سال ۱۳۷۵ همراه با همسرش به تهران آمد و محمدعلی بهمنی وی را به انتشارات دارینوش معرفی کرد. پس‌ازآن آلبوم‌های عشق است و دوستت دارم ناصر را این انتشارات ضبط و منتشر کرد. ناصر با انتشارات فوق دچار اختلافاتی شد. پس‌ازآن آلبوم‌های بوی شرجی، هوای حوا و ماندگار توسط انتشارات آوای نکیسا و آلبوم رخصت توسط انتشارات آوای مهر میهن به بازار روانه شد.

آهنگ ناصریا

ناصر عبداللهی با آهنگ ناصریا به اوج شهرت خود رسید. منتقدان می‌گفتند که این کاری اسپانیولی است و از ملودی‌های جیپسی کینگ برگرفته‌شده است، اما وی معتقد بود که چنین نیست و این کار ریتم عربی دارد، ریتمی که بارها با سازهای دیگری نظیر عود، دهل و دف نواخته شده بود؛ اما تاکنون هرگز با گیتار نواخته نشده بود، اما عبداللهی این کار را انجام داد.

درگذشت

ناصر عبداللهی در سوم آذرماه ۱۳۸۵ در شهر بندرعباس به دلایل نامعلومی به کما رفت و بی‌هوش شد و پس از گذشت ۲۷ روز در کما، در ۲۹ آذر ۱۳۸۵ در سن ۳۶ سالگی در بیمارستان هاشمی نژاد تهران درگذشت و در بندرعباس به خاک سپرده شد.

 

علت مرگ ناصر عبداللهی

برای دانستن علت مرگ ناصر عبداللهی متن زیر را به‌دقت بخوانید، متنی واقعیت فوت ناصر عبداللهی را بیان می‌کند.

همسر ناصر عبداللهی بعد از یک جروبحث کوتاه با وی، به حالت قهر خانه را ترک می‌کند و به منزل پدرش می‌رود، ظهر همان روز ناصر برای بازگرداندن همسرش به خانه پدر زنش می‌رود؛ اما مدت‌هاست که بین او و خانواده همسرش بحث‌هایی به خاطر اجرای قطعه «یا فاطمه» وجود دارد و دایی‌های همسرش به‌شدت از این موضوع عصبانی‌اند. به همین خاطر وقتی وارد خانه‌ی پدر زنش می‌شود، وی با افراطیون مذهبی و وهابی‌ها و دایی‌های همسر که منتظرش بودند وارد کارزار و دعوایی می‌شود و به‌شدت مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد.

بعدازاین درگیری شدید، پیکر خون‌آلود ناصر به منزلش برده می‌شود و در حیاط خانه و روی تخت رها می‌شود. پسر خانواده بعد از چند ساعت و بدون اطلاع از ماوقع به خانه می‌آید و با تصور خواب بودن پدر، توجهی به وی نمی‌کند. صدای خرخر پدر پس از دقایقی توجه پسرش را جلب می‌کند. تا به سمت پدرش برود و با برگرداندن پدر به سمت خودش، متوجه آثار ضرب و شتم روی صورت پدر می‌شود. از پدر داستان را می‌پرسد و ناصر در جواب می‌گوید که از جایی سقوط کرده و مشکلی نیست. به اصرار پسر به حمام برده می‌شود تا آثار ضرب و شتم و چهره خون‌آلود پدر شسته شود ولی به دلیل ضعف عمومی از حال می‌رود.

از همان روز جدال ۲۷ روزه ناصر عبداللهی با مرگ در بیمارستان‌های بندر و تهران آغاز می‌شود و این جدال سرانجام در روز ۲۹ آذر به مرگ مغزی وی و سپس فوت او منجر می‌شود.

خانواده ناصر عبدالهی به دلیل تفکرات بومی و برخی محدودیت‌ها از بازگویی این ماجرا تا همیشه منع می‌شود. احسان علیخانی دو سال بعد در سالروز فوت این خواننده در برج میلاد با گفتن برخی جملات حاشیه‌های فراوانی را در رسانه‌ها باعث شد تا گمانه‌زنی‌ها بیشتر و بیشتر شوند:

«نزدیک یک سال است که فهمیده‌ایم او {ناصر} به قتل رسیده است درصورتی‌که این موضوع مطرح نشده بود. همیشه دوست داشتیم این موضوع را بگوییم. صحبت‌ کردن از علی (ع) ساده است، اما ناصر عبدالهی درجایی از امیرالمؤمنین صحبت کرد که سخت بود.»

بعد از مرگ ناصر عبداللهی و در مراسم سومین سالگرد او نیز مجری مراسم ادعا کرده بود ناصر عبداللهی به قتل رسیده است.

.

 

اگر می‌خواهید یک‌بار برای همیشه ماجرای مرگ ناگهانی #ناصر_عبداللهی را در جوانی بدانید این #کلیپ_مستند را ببینید.

استاد رائفی پور - مرگ ناصر عبدالهی

 

  • سلام علیکم ، در آستانه شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها ، بطور اتفاقی آهنگ یا فاطمه بنت نبی زنده یاد ناصر عبدالهی رو شنیدم ، انشاءالله با آل الله محشور بشه.

  • اگه واقعا اینجوریه پس چرا کسی دستگیر نشده؟ 

  • واقعا به کسانی که با تعصب جاهلیت حتی طاقت شنیدن نام حضرت زهرا و حضرت علی رو ندارند و حاضرند قتل انجام بدن نمیشه اسم انسان گذاشت. اینا جانوران وحشی هستند که از کوچکترین تعقلی بی بهره اند. خدا رحمت کنه ماننده محبوب ناصر عبداللهی رو. روحش شاد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

غرب بدون روتوش

انتخابات

موضوع سوم

موضوع چهارم