تصویر ثابت

تصویر ثابت

کلیپ مستند فیلم

پیشنهاد ویژه

چگونه تشخیص بدهیم که یک خبر راست است یا دروغ؟

  • ۶۲۵
چگونه تشخیص بدهیم که یک خبر راست است یا دروغ؟

چگونه تشخیص بدهیم که چه خبری دروغ است چه خبری راست؟

 

برای تشخیص اینکه این تصویر مربوط به کیست یا مربوط به خبر است با نرم افزار فقط تصویر شخص را بریده و در بخش تصویر گوگل جستجو میکنیم (جستجوی تصویری)
یعنی>>> بعد از اینکه گوگل را باز کردین> به بخش تصاویر می رویم>سپس عکسی را که بریدیم را با کشیدن و انداختن در بخش جستجو (درگ اند دراپ) جستجو بر اساس همان تصویر انجام می شود و تصاویر مشابه آن عکس نمایش داده می شود>>> چنین عکسی مشابه اش پیدا نشد و خبری از آن نیز در بخش وب نیز نبود
>>> در مرحله بعد می رویم و جستجو میکنیم>>>تنها بازمانده هواپیمای اوکراینی
نتایج را در بخش وب نگاه میکنیم>>> شخصی با تصویر دیگری وجود دارد که به دلیل اینکه با سرعت بالا رانندگی می کرده است که خود را به ساعت پرواز برساند، پلیس آنرا جریمه می کند و به دلیل خلافی 2 میلیون تومانی که از قبل داشته است، ماشین وی را به پارکینگ منتقل می کند. آقای واحد شهبازی از هواپیما جا می ماند و زنده می ماند.
>>خبرشو در این سایتها بخوانید
https://www.yjc.news/00UDfJ
https://eghtesaad24.ir/000DbK

 

نکته: اگر حتی خبری دیگر شبیه این خبر در کانالهای شبکه های مجازی منتشر شد همگی نامعتبر است مگر و فقط اگر در کانالهای رسمی خبرگزاری های رسمی و کاملا معتبر داخلی نشر داده شده باشد. (تمامی کانالهای غیر رسمی و خودرو در تلگرام اصلا منبع خبر نیستن)

 

 

>>>> خبر صحیح این است

تنها بازمانده هواپیمای اوکراین چه کسی است؟

گفتگو با تنها بازمانده هواپیمای اوکراین

واحد شهبازی تاجر ۵۵ ساله که مالک یک شرکت بازرگانی است درباره این اتفاق گفت: زنده ماندن من یک معجزه الهی است. من به خاطر جا ماندن از پرواز خیلی ناراحت بودم، اما وقتی متوجه سقوط هواپیما شدم هر چند بسیار متأسف شدم، اما به خاطر عمر دوباره‌ای که خداوند به من داد شاکر بودم.

وی که پدر دو فرزند است درباره جا ماندن خود از پرواز گفت: من شرکت بازرگانی دارم وهمزمان با شروع سال میلادی قرار بود به اوکراین سفر کنم تا قرارداد‌های کاری‌ام را پیگیری کنم.

عازم فرودگاه امام خمینی بودم که در مسیر سواد کوه به‌خاطر عجله‌ای که داشتم با سرعت غیر مجاز رانندگی می‌کردم، اما پلیس راهنمایی ورانندگی دستور ایست داد و پس از جریمه متوجه شدند که خودروام خلافی سنگینی دارد حدود ۲ میلیون تومان بنابراین مأمور پلیس گفت باید خودروات توقیف و به پارکینگ منتقل شود.

من هرچقدر اصرار کردم که عازم سفر اوکراین هستم و از پرواز جا می‌مانم، اما آن‌ها توجهی نکردند به خاطر انتقال خودرو به پارکینگ من مجبور شدم زمان بیشتری را در آنجا بمانم وهمین موضوع باعث شد من دیرتر به فرودگاه برسم در حوالی فرودگاه بودم که متوجه شدم هواپیمایی که قرار بودم من با آن سفر کنم سقوط کرده است.

آیا از مسافران این سفرکسی را می‌شناختید؟
بله تعدادی از آن‌ها همکارانم بودند و تعدادی از دانشجویان را می‌شناختم با آن‌ها در سفر‌های قبلی که به اوکراین داشتم آشنا شده بودم.

ازاینکه زنده ماندید چه احساسی دارید؟
من این موضوع را معجزه الهی می‌دانم، این حکمت خدا بود که زنده بمانم اگر افسر پلیس راهور خودروی من را متوقف نمی‌کرد من حالا زنده نبودم و باید بگویم من مدیون اعمال قانون آن‌ها هستم.

پس از سقوط هواپیما آیا خانواده‌تان متوجه سقوط شدند؟
بله آن‌ها خیلی نگران شده بودند و وقتی فهمیدند من زنده هستم اشک شوق ریختند.

بعد از این ماجرا کجا رفتید؟
به خانه برگشتم وسجده شکر بجا آوردم.

سرهنگ مهدی باقری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران نیز گفت: سه‌شنبه شب این ماجرا رخ داد. پس از آنکه این اتفاق باعث نجات جان راننده شد وی در تماس تلفنی از آن مأمور پلیس راهور تشکر وقدردانی کرد. او گفت اگر سختگیری آن‌ها نبود الان وی زنده نبود.

منبع: روزنامه ایران

 

 

هدف از تولید این محتواهای دروغ چیست؟

 

تولید چنین خبرهای دروغ و بی اعتبار در سطح شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها
بسیار شایع است.متاسفانه و متاسفانه اکثر افراد این حرفها را باور می کنند و صحت
 پیامها را نمی توانند تشخیص دهند
توجه: این خبر را قبلا در پیامهای قبلیمون اثبات کردیم که ساختگی و دروغ است و اصل خبر را منتشر کردیم، حتما مشاهده نمایید.
نکته: وقتی گفتیم که خبر دروغ و ساختگی است پس یک شخص این خبر را طراحی و ایجاد نموده است و مانند یک نویسنده، طراح صحنه و کارگردان، تمامی اجزای اونو میتونه چینش نماید.

»»» در دکترین آنفولانزای نیویورکی مردم ایران باید در ۵لایه دچار تنفر و گسست شوند
۱-نفرت از اسلام(گریز از اسلام٫ستیز با اسلام)
۲-نفرت از ایران(گریز از ایران٫گریز از ایران گرایی٫ ستیز با ایرانگرایی)
۳-نفرت از نظام(گریز از نظام٫ستیز با نظام)
۴-نفرت از مسئولین(گریز از مسئولین٫ ستیز با مسئولین)
۵-نفرت از یکدیگر(گریز از یکدیگر٫ستیز با یکدیگر)

 

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

غرب بدون روتوش

انتخابات

موضوع سوم

موضوع چهارم