تصویر ثابت

تصویر ثابت

کلیپ مستند فیلم

پیشنهاد ویژه

پیش بینی عاقبت دولت روحانی در سال92 + اسناد

  • ۱۰۲۷
پیش بینی عاقبت دولت روحانی در سال92 + اسناد

جلسه 437 کلبه کرامت : روی کرد ولایت مدار (5) / مهندسی سیاسی (5) / جمهوری یازدهم (1) تاریخ: 23 خرداد 1392 | مکان: اندیشکده ی یقین، تالار راشل کوری  (روز بعد از انتخابات 1392 و پیش بینی هایی که بعد از 8 سال منطبق با آن است)

جلسه 439 کلبه کرامت : روی کرد ولایت مدار (6) / مهندسی سیاسی (6) / جمهوری یازدهم (2) جلسه: 439  تاریخ: 30 خرداد 1392 | مکان: اندیشکده ی یقین، تالار راشل کوری (یک هفته بعد از انتخابات 1392)

 

 

معرفی برخی از تئوریسین های غربگرای دولت حسن روحانی

تئوریسین خاتمی، سروش بود. از تئوریسین روحانی، "جواد طباطبائی" چی می دونید؟ صاحب نظریه ی "مرگ اسلام" می دونید روحانی به این آقا جایزه ویژه ی جشنواره علوم انسانی رو داده؟

 

پیوستن دختر سیدجواد طباطبایی به هیات آمریکایی در وین

در حالی که منابع خبری از مذاکرات فشرده ایران و طرف های غربی برای احیای برجام خبر می دهند هیات آمریکایی یک خانم با تبار ایرانی را به تیم مذاکراتی خود اضافه کرد. این خانم آرین طباطبایی نام دارد.

مسعود نیلی و اساتید لیبرال دانشگاه های اقتصاد مقصر اصلی مشکلات اقتصادی ملت هستند

دکتر مسعود نیلی

مسعود نیلی مشاور رئیس جمهور یازدهم در امور اقتصادی، یکی از اقتصاددانان مشهور حامی اقتصاد موسوم به اقتصاد بازار یا آزاد است. 
از مهمترین فعالیت‌های نیلی می‌توان به تدوین سند استراتژی توسعه صنعتی کشور در زمان وزارت اسحاق جهانگیری در دوران ریاست جمهوری محمد خاتمی‌ در سال ۱۳۸۲ نام برد که در این برنامه، افکار و دیدگاه‌های اقتصادی نیلی که مبتنی بر لزوم پذیرش جهانی‌سازی و نظم نوین جهانی است، به خوبی مشخص شد و انتقاداتی را از جانب اقتصاددانان حامی اقتصاد اسلامی به دنبال داشت.

بدین ترتیب نخستین استراتژی توسعه صنعتی سرنوشت چندان خوشایندی نداشت، به طوری که 10 تن از اقتصاددانان برجسته کشور همچون پرویز داوودی، محمد خوش چهره، الیاس نادران، احمد توکلی، حسن سبحانی، حسین نمازی و ... با نگارش نامه‌ای از نحوه تدوین و مفاد گنجانده شده در آن انتقاد کردند.

در آن نامه ذکر شده بود که «استراتژی مورد بحث بر مبنای الگوی آزادسازی اقتصادی نئوکلاسیک (liberalization) تدوین شده است که هدف آن، حاکمیت ساز و کار بازار آزاد در بازارهای کالا، سرمایه و نیروی کار داخلی و نیز کاهش نقش دولت به حمایت از مالکیت فردی و لوازم آن است و دخالت دولت نیز تنها اگر تابع فضای اقتصاد جهانی و به شکل موافق بازار باشد، پذیرفته است

 

جناب حسن روحانی

حسن روحانی قبل از یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، از ۱۰ مرداد ۱۳۷۱ تا ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام را عهده دار بود. در زمان مسئولیت وی در این سمت، سه کتاب به نویسندگی وی و محمود سریع القلم منتشر گردیده که محل بحث در ادامه این گزارش می باشد.

روحانی کتابی را تحت عنوان"امنیت ملی و نظام اقتصادی ایران" در سال 1389 منتشر کرد و در صفحه 782 این کتاب، بهترین مکتب اقتصادی را برای ایران، مکتب نئوکینزی معرفی کرد.

در این سند پس از بررسی انواع مکاتب اقتصادی و ارزیابی و مطالعه روی آنها از منظر اسناد فرادستی نظام از جمله اهداف اقتصادی سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی ابلاغی در برنامه‌های چهارم و پنجم توسعه به ویژه سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی نظریه‌های مکاتب نهادگرایان و کنینزی‌های جدید با الگوی مطلوب توسعه در جمهوری اسلامی ایران قرابت بیشتری دارد.

بی جهت نیست که در برنامه ششم پیشرفت که نادرست توسعه خوانده می شود، هیچ رگه ای از پیاده سازی سیاست های کلی اقتصادی مقاومتی دیده نمی شود. این مسئله صرفا در اقتصاد خلاصه نمی گردد چرا که سیاست خارجی کشور و مسئولان ارشد وزارت امور خارجه نیز لیبرال بوده و لیبرالانه به پیرامون خود می نگرند و تمامی ذکرشان، پیوستن به جامعه جهانی ای است که نظم آن را امریکا بعنوان خواستگاه اصلی لیبرالیسم و لیبرالیسم مدرن تشکیل داده است. در مذاکرات هسته ای هم اینگونه بوده است؛ محمدجواد ظریف بعنوان نماینده دولت لیبرال اعتدال، نه در جایگاه آلترناتیو و نقطه مقابل بلکه در جایگاه یک همگرا، همفکر برای رسیدن به وحدت با جان کری امریکایی مذاکره می کرد و این همان پیاده شدن برنامه و پلنی است که روحانی در 21 سال ضعامت خویش بر ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام آن را نوشته است.

 

دکتر محمود سریع القلم

سخنان استاد حسن عباسی ( دولتی که سریع القلم بشه تئوریسینش اسلام بیرون نمیاد)

محمود سریع القلم پس از پایان دوره متوسطه به آمریکا رفت و در دانشگاه ایالتی نرتریج در رشته علوم سیاسی مشغول به تحصیل شد. وی مقطع کارشناسی ارشد و دکترا را در رشته روابط بین الملل در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی ادامه داد و فارغ التحصیل شد.

 

دانلود فایل کلیک نمایید (دانلود سخنرانی کامل دکتر نبویان درباره کتاب سریع القلم)

سخنرانی دکتر نبویان ، افکار اسلام ستیزانه مشاور روحانی(صوتی)

سخنرانی دکتر نبویان ، افکار اسلام ستیزانه مشاور روحانی
سخنرانی حجت الاسلام سیدمحمود نبویان: سریع القلم، مشاور روحانی را بهتر بشناسید!

 

 

------------------ این مطالب بخشی از استنادات و مطالب بوده است ------------------

پیش بینی شکست برجام، چرا برجام شکست خورد

  • کل کتاب سرع القلم را برای دانلود رایگان بار گذاری کنید باتشکر

  • سلام

    سایت جالبی بود

    البته ویدئوهاش در یک مطلب زیاد بود و شلوغ بود

    پاسخ:
    تازه این بخشی از کلیپها بود
    سعی شده مشخص باشه هر کلیپ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

غرب بدون روتوش

انتخابات

موضوع سوم

موضوع چهارم